Ostale specijalističke usluge

Ostale specijalističke usluge

B.B. Clinika vam nudi specijalističke usluge u oblasti kardiologije, hematologije, endokrinologije, psihologije i pedijatrije. Naš tim lekara specijalista nastoji da brižljivim medicinskim vođenjem pruži sveobuhvatnu dijagnostiku i lečenje pacijenata sa bolestima srca i krvnih sudova, poremećajima rada štitne žlezde, dijabetesom, hormonskim disbalansima i drugim endokrinološkim oboljenjima. U našoj klinici, pacijentima različitih uzrasta pružamo individualnu terapiju, savetovanje i podršku za rešavanje anksioznosti, depresije i stresnih situacija.

Dr Vladimir Stajić, specijalista opšte i vaskularne hirurgije sa preko 25 godina iskustva, pridružio se timu B.B. Poliklinike. U ovoj klinici pacijenti mogu obaviti preglede i različite hirurške intervencije, uključujući lasersku operaciju vena i sklerozaciju manjih vena.

Kardiološke procedure koje obavljamo u BB Clinici usmerene su na proučavanje, dijagnostikovanje i lečenje bolesti srca i krvih sudova. Personalizovanim pristupom, vršimo specijalističke preglede, EKG i ultrazvučnu dijagnostiku kako bismo temeljno pristupili različitim aspektima srčanih problema, uključujući srčane aritmije, srčane mane i druga stanja unutar kardiovaskularnog sistema.

Pod hematologijom podrazumevamo kompletno proučavanje strukture i funkcije krvi, dijagnostikovanje i lečenje bolesti krvi. U BB Clinici možete izvršiti kompletne hematološke testove koji podrazumevaju: pregled krvi, koagulaione testove, testove na prisutnost infekcija, analizu krvne plazme i koštane srži.

Endokrinološka dijagnostika podrazumeva procenu funckije endokrinog sistem rada žlezda sa unutrašnjim lučenjem poput štitne žlezde, hipofize, paratiroidne žlezde, nadbubrežne žlezde, pankreasa, jajnika i testisa. U našoj klinici moguće je pratiti i lečiti različita stanja i oboljenja koja prouzrokuju reproduktivne poremećaje, sindrom policističnih jajnika i mnoge druge hormonalne bolesti koje utiču kako na reproduktivno zdravlje, tako i na zdravlje uopšte.

Za dijagnostikovanje, lečenje i prevenciju bolesti mokraćnog i reproduktivnog sistema, u BB Clinici vam je na raspolaganju urolog sa višegodišnjim iskustvom. Prilagođena dijagnostika i terapija usmerena je na praćenje i lečenje raznih stanja, infekcija urinarnog trakta, kamena u bubregu, poremećaja mokrenja, benigne hiperplazije prostate, seksualne disfunkcije i neplodnosti.

BB Clinic vam pruža sveobuhvatne tretmane, terapije i savetovalište sa akcentom na psihološku podršku parovima u postupku vantelesne oplodnje. Psiholog BB Clinike na raspolaganju je svim pacijentima i kroz terapijske procedure indentifikuje izvore problema, pruža podršku i razvija korisne veštine i strategije za suočavanje i pružanje adekvatnog odgovora na životne promene.

Za zdravlje naših najmlađih, u BB Clinici brine pedijatar sa višedecenijskim iskustvom. U okviru usluga koje su usmerene na kompletnu medicinsku negu i brigu o deci, pedijatar vam je na raspolaganju za: pregled bolesne dece, preventivne preglede, sistematske preglede za sportske i rekreativne aktivnosti pred putovanje, prevenciju i lečenje gojaznosti, lečenje psihosomatskih poremećaja u adolescentskom dobu (noćno mokrenje, tikovi, bolovi i slično).

Pretraga
Usluge:
Vantelesna oplodnja:
Ginekologija:
Estetska hirurgija i tretmani :
Ostale specijalističke usluge :

Zakažite Vaš pregled još danas

Naš tim je tu da vam pomogne da zakažete sastanak sa stručnjacima koji su vam potrebni: pozovite nas ili popunite onlajn formu.